EdWords.nl
  • Over Eduard
  • Neem contact op
  • Blog
  • Kennisbank
    • Wat is SEO?
    • Google PageRank werking uitgelegd
    • Handleiding SEO voor gepagineerde content
Selecteer een pagina

Yahoo start test met advertenties Google

door Eduard Blacquière | apr 10, 2008 | Google, Overname & Partnerschap, yahoo, zoekmachine adverteren

Gisteren ging het (Nederlandse) nieuws op het gebied van zoekmachinemarketing natuurlijk over de overname van Checkit door Aegis Media. Maar ondertussen maakte Yahoo wel een opvallende samenwerking bekend: de zoekmachine start een test waarbij het advertenties van de...

Onderzoek: paid clicks nemen af. Google’s afgrond of toch niet?

door Eduard Blacquière | apr 14, 2008 | Google, Onderzoek, Trends & Ontwikkelingen, zoekmachine adverteren

Het lijkt erop dat de klikken op de advertenties van Google afnemen. De laatste maanden gaf onderzoeksbureau Comscore namelijk aan dat daar een daling plaatsvindt. Is dit schadelijk voor Google? Waarom nemen de ‘paid clicks’ af? En hebben we eigenlijk wel...

Google AdWords: merknaam niet langer beschermd in UK

door Eduard Blacquière | apr 17, 2008 | Google Adwords, zoekmachine adverteren

Begin deze maand werd bekend dat Google AdWords het vanaf 5 mei 2008 in de UK toestaat om te bieden op andermans merknaam. Daarmee wordt het beleid gelijk getrokken met dat in de US en Canada. Waarom staat Google bieden op merknaam toe? Het is dus mogelijk om te gaan...

Google & Yahoo lanceren Ad Traffic Quality Center

door Eduard Blacquière | aug 31, 2007 | Google, Google Adwords, yahoo, zoekmachine adverteren

Zowel Google als Yahoo! hebben een website geopend wat als informatie centrum dient voor alles rondom de kwaliteit van bezoekers afkomstig vanaf advertenties. Daarbij gaat het hoofdzakelijk om klikfraude. Google centreert alle informatie rondom de kwaliteit van kliks...

Google wijzigt definitie van klik in inhoudsnetwerk (Google AdSense)

door Eduard Blacquière | nov 14, 2007 | Google, Google Adwords, zoekmachine adverteren

Gisteren heeft Google de definitie van een klik op een advertentie in het inhoudsnetwerk (Google AdSense) gewijzigd. Dit zal leiden tot een verhoging van de kwaliteit van de kliks (en dus van de bezoekers), maar het aantal kliks en de CTR zal dalen. Google AdSense,...

Google AdSense nu ook voor mobiele websites

door Eduard Blacquière | okt 3, 2007 | Google, Google Adwords, Lokaal & Mobiel, zoekmachine adverteren

Nadat Google onlangs actief is begonnen met het promoten van mobiele advertenties is het een logische stap dat de contextuele advertenties van Google AdSense nu ook beschikbaar zijn voor mobiele websites. Net zoals je gewend bent van de huidige AdSense, worden er bij...
Pagina 3 van 7«12345...»Laatste »

Onderwerpen

Vrienden

  • Anne Rakhorst
  • Gerk Mulder
  • Martijn Anschütz
  • Roy Huiskes
  • Sander Heilbron
  • Wouter van der Meij
Edwords Consultancy B.V. is FD Gazelle 2023
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS