EdWords.nl
  • Over Eduard
  • Neem contact op
  • Blog
  • Kennisbank
    • Wat is SEO?
    • Google PageRank werking uitgelegd
    • Handleiding SEO voor gepagineerde content
Selecteer een pagina

Onderzoek: paid clicks nemen af. Google’s afgrond of toch niet?

door Eduard Blacquière | apr 14, 2008 | Google, Onderzoek, Trends & Ontwikkelingen, zoekmachine adverteren

Het lijkt erop dat de klikken op de advertenties van Google afnemen. De laatste maanden gaf onderzoeksbureau Comscore namelijk aan dat daar een daling plaatsvindt. Is dit schadelijk voor Google? Waarom nemen de ‘paid clicks’ af? En hebben we eigenlijk wel...

Onderzoek: zoekmachine optimalisatie beste online tactiek (ROI)

door Eduard Blacquière | feb 25, 2008 | Onderzoek

Zoekmachine optimalisatie (ook wel Search Engine Optimization of SEO) is de beste online tactiek, gemeten in “return on investment” of ROI, aldus een jaarlijks onderzoek van Marketingsherpa onder 421 marketeers die de internationale conferentie ad:tech...

Onderzoek: ROI zoekmachine adverteren lager voor Europese bedrijven

door Eduard Blacquière | jan 24, 2008 | Onderzoek

Een onderzoek van Pulstracker in opdracht van het Nederlandse Toading onder ruim 100 Europese bedrijven toont aan dat het rendement op de investering (ROI) van zoekmachine adverteren is gedaald in de afgelopen 2 jaar. De meerderheid (71%) van de ondervraagde bedrijven...

Onderzoek: zoekmachine marketing hoog op agenda marketeers 2007

door Eduard Blacquière | mei 11, 2007 | Onderzoek

Diverse onlangs in de VS afgenomen onderzoeken geven aan dat zoekmachine marketing hoog op de agenda staat van marketeers. Business Week Zo heeft Business Week samen met de New York American Marketing Association een recent onderzoek (Taking the Pulse of Marketing)...

Onderzoek: zoekmachine marketing groeit tot grootste aandeel online adverteren Europa

door Eduard Blacquière | nov 3, 2006 | Onderzoek

In 2011 zullen Europese marketeers naar schatting 83 miljard uitgeven aan online adverteren, wat neerkomt op 8,3 procent van alle Europese uitgaven aan adverteren. Zoekmachine marketing wordt verwacht daar een aandeel van 49% in te hebben in 2011 (41% in 2005). Dit...

Onderzoek: online vindbaarheid top 100 adverteerders (2006)

door Eduard Blacquière | okt 9, 2006 | Onderzoek, SEO

Ralph Ruyters heeft in samenwerking met zoekmachine marketing bureau Checkit een onderzoek gedaan naar de online vindbaarheid van de top 100 adverteerders in Nederland. Als onderdeel van de master Bedrijfscommunicatie en Digitale Media aan de Universiteit van Tilburg...
Pagina 3 van 4«1234»

Onderwerpen

Vrienden

  • Anne Rakhorst
  • Gerk Mulder
  • Martijn Anschütz
  • Roy Huiskes
  • Sander Heilbron
  • Wouter van der Meij
Edwords Consultancy B.V. is FD Gazelle 2023
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS