door Eduard Blacquière | sep 5, 2007 | Onderzoek, SEO
Zoekmachine Marketing bureau Checkit onderzocht voor de tweede keer de online vindbaarheid van de 100 grootste adverteerders van Nederland (volgens Nielsen Media Research) bij zoekmachines. Slechts 8% blijkt goed vindbaar. De top 10 van de best scorende websites ziet...
door Eduard Blacquière | sep 29, 2006 | Onderzoek, SEO, zoekmachine adverteren
Volgens een rapport dat deze week is uitgekomen is er nauwelijks verschil tussen de conversie van onbetaalde zoekresultaten (Organic Search listings) en betaalde zoekresultaten (Paid Search listings). Ook is de conclusie dat het inzetten en combineren van diverse...
door Eduard Blacquière | nov 6, 2006 | Onderzoek
Nadat vorige week bekend werd dat Zoekmachinemarketing tot 2011 gaat groeien naar 49% van de online advertentiekoek, publiceert AdAge het Search Marketing Fact Pack 2006 (PDF). Dit document beschrijft alle facetten en ontwikkekingen van zoekmachine marketing in de VS....