door Eduard Blacquière | dec 19, 2019
Wat een jaar. 2019. M’n 2e jaar als ondernemer. Trots dat ik dit jaar mocht werken voor mooie merken als bol.com, CLUSE, Independer, Jumbo, Kruidvat en Vattenfall. bol.com – mensen maken het verschil Het jaar mocht ik starten als interim Digital Marketing...
door Eduard Blacquière | nov 12, 2018
CLUSE is één van de snelst groeiende horlogemerken wereldwijd. Deze groei is vooral te danken aan het investeren in social media: influencer marketing, social advertising en de eigen social kanalen. Madelon Altena-Bogers, CMO van CLUSE: “Dankzij Eduard hebben we...
door Eduard Blacquière | feb 20, 2018
Apollo Hotels heeft 13 locaties in Nederland en staat daarmee op nr. 22 in de horeca top 100 (2017). De jonge hotelketen gelooft dat het anders kan. Ze zijn bereid bestaande hotelregels te breken als de gast daarmee beter bediend wordt. Een voorbeeld is dat je 24 uur...
door Eduard Blacquière | jun 29, 2016
Samen met Google, en op het kantoor van Google in Amsterdam, presenteerde ik met OrangeValley collega’s over ‘Upper funnel’ marketing (zie alle presentaties). Kortweg, het bereiken van mensen die nog niet direct op zoek zijn naar je producten of...
door Eduard Blacquière | jun 10, 2016
Randstad vroeg me om voor 25 internationale marketing directeuren een masterclass Search marketing te verzorgen. Naast algemene trends en theorie was het materiaal op maat ontwikkeld voor Randstad. In een sessie van een hele dag heb ik volgende onderwerpen behandeld...