door Eduard Blacquière | apr 9, 2014 | Google Adwords
Binnenkort worden Vanaf vandaag zijn Google AdWords keywords niet meer meetbaar voor ‘3rd party’ tools. Update 10 april 2014: Google heeft officieel aangekondigd dat ook AdWords keywords niet meer doorgegeven worden in de zogeheten “referrer”....
door Eduard Blacquière | jul 23, 2007 | Google Adwords
Google heeft personalisatie hoog op de agenda staan, zoals ook blijkt uit ontwikkelingen zoals de iGoogle startpagina en de migratie van de Google zoekgeschiedenis naar webgeschiedenis. Ook Google AdWords blijft daarbij niet buiten beschouwing. Zo kwam ik op via het...
door Eduard Blacquière | feb 6, 2013 | Google Adwords
Google Shopping, de producten zoekmachine, is vanaf medio februari 2013 een betaalde dienst (zie bericht Google). Je kunt dan alleen nog maar via Google AdWords vindbaar worden in de Google Shopping zoekresultaten. Hoe gaat dat er precies uitzien? Ik zit in een beta...
door Eduard Blacquière | mrt 28, 2012 | Google Adwords
Ik heb me vanaf 2004 veel bezig gehouden met Google AdWords. De naam “EdWords” is natuurlijk geen toeval 😉 Ook al houd ik me de laatste jaren meer met SEO bezig, blijft AdWords ook interessant. Hierover werd ik onlangs geïnterviewd door Webmee.tv, een...
door Eduard Blacquière | feb 23, 2012 | Google Adwords
Al 10 jaar staan AdWords advertenties rechts naast de organische zoekresultaten in Google. Deze week leek ik in een test van Google te zitten, waarbij de AdWords advertenties aan de zijkant omlaag werden geplaatst. Het zou me niets verbazen als dit definitief wordt...
door Eduard Blacquière | jan 25, 2008 | Google Adwords
Veel partijen hebben behoefte om te weten welke kosten verwacht kunnen worden bij de inzet van zoekmachine adverteren. Vanaf nu gaat zoekmachinemarketing bureau Traffic4u inzicht verschaffen in de gemiddelde kosten per klik (CPC) op een advetrentie in Google AdWords...