Warning: A non-numeric value encountered in /www/wp-content/themes/divi/functions.php on line 5760

SES Amsterdam logoJe vraagt je misschien af: wanneer is dit jaar het zoekmachinemarketing congres “Speld in Hooiberg”? De afgelopen jaren was het begin februari altijd raak, maar we leven alweer medio januari en er is nog niets bekend. Tot nu…

Search Engine Strategies

Het zoekmachinemarketing congres Speld in Hooiberg is namelijk een samenwerking aangegaan met de internationaal bekendste organisatie van zoekmachinemarketing congressen Search Engine Strategies!

Op 16 en 17 maart 2009 staat het 5-sterren Krasnapolsky hotel in Amsterdam volledig in het teken van zoekmachinemarketing!

Programma

Het programma voor het congres is nog niet volledig bekend, maar wel is bekend dat SES 2 internationale keynote sprekers levert. De programmering is verder in handen van Joost de Valk.

1e spreker: Me, Myself & I 🙂

SES Speaker buttonOok heeft Joost mij gevraagd om als 1e spreker een presentatie te geven over de stand van zaken van zoekmachinemarketing in Nederland. Dat marktonderzoek zoekmachinemarketing blijft me achtervolgen 😉

16 maart: workshops

Op de 1e dag, maandag 16 maart, staan er diverse workshops op het programma. Daarnaast is deze dag ingeruimd voor de beurs (meer informatie volgt de komende dagen/weken).

17 maart: congres

De 2e dag is dus ingeruimd voor het congres. Search Engine Strategies zal uiteraard zorgen voor interessante internationale sprekers, aangevuld met lokale sprekers en cases.

Zoekmachinemarketing Award

Zoals we de afgelopen jaren van het zoekmachinemarketing congres Speld in Hooiberg zijn gewend, wordt ook dit jaar de ‘Search Engine Marketing Award‘ uitgereikt.

Nederlandse markt volwassen

Het feit dat de bekendste internationale conferentie over zoekmachinemarketing naar Nederland komt is een goed teken. Het geeft wat mij betreft aan dat Nederland, of zelfs de Benelux, een volwassen markt is op het gebied van zoekmachinemarketing.

Ook zal deze 1e Search Engine Strategies Amsterdam een extra ‘boost’ geven aan de groei van zoekmachinemarketing in Nederland (en de Benelux).

Doe je iets met zoekmachines of zoekmachinemarketing? Be there! 🙂