Onlangs werd ik uitgenodigd in de Inbound4cast podcast van Jerrel Arkes.
Hij vroeg me naar mijn visie op SEO in 2023. Het werd een leuk gesprek over hoe SEO is veranderd in de afgelopen jaren.
Zo ga ik onder meer in op de extra ‘E’ van Effort in E-E-A-T, het belang van inspelen op de zoekintentie en de rol van AI.
Luister naar de aflevering op Spotify.
Of bekijk deze op YouTube:
Shownotes
- Personal branding in de praktijk, voordelen voor jezelf en je werkgever
- De staat van intent first SEO in 2023
- Hebben we steeds langere content nodig of juist niet?
- Waarom traditionele SEO aan waarde verliest
- Moet er nog een ‘E’ aan E-E-A-T toegevoegd worden?
- Overschatten we technisch SEO?
- Hoe zet je AI nou concreet in voor SEO?
- Kunnen E-E-A-T en AI content hand in hand gaan?
- Zijn we met SEO eindelijk op een punt waarbij veel spam niet meer werkt?
Thanks nogmaals Jerrel!