Site pictogram EdWords.nl

Eduard ‘EdWords’ Blacquière versterkt DutchCowboys.nl

Eduard ‘EdWords’ Blacquière maakt vanaf 12 september 2006 deel uit van het team van bloggers op DutchCowboys.nl, één van Nederlands meest bekende weblogs over de interactieve marketing. DutchCowboys verwelkomt dagelijks 16 duizend unieke bezoekers.

Dutchcowboys is een idee van Henk de Hooge. Samen met Paul Aelen werken ze sinds februari 2004 aan het weblog. Samen met enkele (40) enthousiaste bloggers heeft Dutchcowboys als meer dan 9.000 postings gerealiseerd. In mei 2006 realiseerde DutchCowboys 400.000 visits en 1.200.000 pageviews. (exclusief RSS gebruik).

DutchCowboys.nl wordt gedreven zonder direct winstoogmerk. Kennisdeling en verspreiding van knowledge binnen de zakelijke markt is de kernactiviteit met als algemen doelgroep de reclamewereld, de (online) marketeer en de ICT verantwoordelijke:

Missie

Op verantwoorde wijze oprichten van een nieuw Nederlands onafhankelijk, betrouwbaar en toegankelijk medium en merk (eigentijdse waarde) over Interactieve marketing.

Claim the name : DutchCowboys staat voor vrijheid in denken en doen
Claim the fame : DutchCowboys voorziet in informatie behoefte en heeft added value voor zijn audience.

Milestones:

Redactionele stijl

Channels (specialisme)

Binnen DutchCowboys werken we met meerdere channels welke een eigen RSS-feed hebben (uitleg: RSS feed, wat is het?). Verder kunnen er foto rapportages worden geplaatst en podcasts worden aangeboden.

Link: postings van Eduard Blacquiere op DutchCowboys

Mobiele versie afsluiten