door Eduard Blacquière | aug 31, 2007 | Google, Google Adwords, yahoo, zoekmachine adverteren
Zowel Google als Yahoo! hebben een website geopend wat als informatie centrum dient voor alles rondom de kwaliteit van bezoekers afkomstig vanaf advertenties. Daarbij gaat het hoofdzakelijk om klikfraude. Google centreert alle informatie rondom de kwaliteit van kliks...
door Eduard Blacquière | jun 7, 2007 | Onderzoek, yahoo, zoekmachine adverteren
Het nieuwe advertentie systeem van Yahoo! Search Marketing, beter bekend als Yahoo ‘Panama’, verlaagt de kosten voor zoekmachine adverteren, terwijl de kosten voor zoekmachine adverteren in het algemeen verder stijgen en het rendement op zoekmachine...
door Eduard Blacquière | mei 18, 2007 | Google, Microsoft, Overname & Partnerschap, yahoo
De online advertentiemarkt is behoorlijk in beweging de laatste tijd. Online adverteren lijkt helemaal hot gezien de forse overnames die er plaatsvinden. De klapper was natuurlijk de Google DoubleClick overname voor 3,1 miljard dollar. Maar ook Yahoo! bleef niet...
door Eduard Blacquière | nov 20, 2006 | Overname & Partnerschap, yahoo
Yahoo heeft met zeven grote Amerikaanse kranten uitgevers, die samen 176 dagbladen uitgeven, een overeenkomst gesloten "to share content, advertising and technology". De dagbladen kunnen personeelsadvertenties plaatsen op de vacaturebank van Yahoo (HotJobs)...