Onderzoek: wat werkt het beste in Google AdWords advertenties?Stel: je wilt jouw product of dienst aanprijzen of zelfs direct verkopen via Google AdWords. Wat werkt dan het beste in je Google AdWords advertentie?

Wel of geen prijs noemen? Wel of geen vraagteken gebruiken? Wel of niet gebruikmaken van “Keyword Insertion“?

Onderzoek relevantie Google AdWords advertenties

Nederlandse onderzoeken hiernaar zijn schaars. Maar Wouter Hosman, student aan de Erasmus universiteit in Rotterdam, onderzoekt dit als onderdeel van zijn scriptie.

Wat mij betreft een goed en welkom onderzoek voor de Nederlandse markt!

Hoe meer respondenten hij heeft, hoe beter natuurlijk de resultaten worden. En hoe eerder jij de resultaten van zijn scriptie hier kunt lezen!

Doe mee!

Doe dus mee en beantwoord slechts 16 vragen. Het kost je 5 tot 10 minuutjes en het levert jou binnenkort inzicht op in wat het beste werkte bij het schrijven van jouw Google AdWords advertentie.

Het is heel simpel:

  • Kies deze enquete of deze enquete
  • Vul je emailadres in (je ontvangt geen spam!)
  • Beantwoord de vragen
  • Kom binnenkort terug op EdWords.nl voor de resultaten 🙂